Experiențe Pozitive ale Clienților

Realizăm acest lucru exploatând beneficiile furnizate de următoarele două soluții aflate în portofoliul companiei noastre:

Excelența Operațională – Realizarea Alinierii Interne

Această soluție se bazează pe o abordare de tipul Redefinirea Proceselor de Afaceri (Business Process Redesign) ce urmărește să modifice semnificativ modul în care se desfășoară activitățile în cadrul unei organizații în așa fel încât acestea să producă cât mai multă valoare pentru clienți, acționari și angajați.

Această abordare este diferită de îmbunătățirea continuă în sensul în care face apel la o perspectivă globală, integrativă asupra lanțului creator de valoare și la resetarea modului de desfășurare a afacerii și de generare a valorii. Nu în ultimul rând, proiectul urmărește alinierea dintre strategie, procese, sisteme, structuri și oameni ca dimensiuni cheie ale design-ului organizațional.

Excelența Serviciilor către Clienți – Un Rezultat al Culturii

Relații și interacțiuni de calitate cu clienții precum și experiențe pozitive de cumpărare pentru aceștia sunt furnizate de companii cu culturi organizaționale constructive. Aceste culturi au în centrul lor prezumții, valori, atitudini și mentalități axate pe înțelegerea și satisfacerea necesităților clienților, inclusiv în domeniul interacțiunii, relaționării și tratamentului oferit.

Soluția noastră se distinge de alte abordări din domeniul îmbunătățirii serviciilor către clienții prin concentrarea tocmai pe stilurile de gândire și pe valorile colective, împărtășite care determină modul în care membrii unei organizații se poziționează față de clienți și abordează munca și relațiile cu aceștia.


Mai multe informații despre aceste soluții puteți găsi în secțiunea Consultanță a site-ului nostru.

Distribuie pe:LinkedInFacebookTwitterGoogle+Email