Viziunea Companiei / Company Vision

Pornește într-o călătorie către viitorul organizației tale. Exploră motivul fundamental pentru care aceasta există și ce își propune să realizeze. Identifică credințele profunde și perene ce vor ghida organizația și oamenii săi în călătoria lor către viitor. Iar în final, vizualizează cum va evolua lumea ca rezultat al acțiunilor lor.

Viziune și conducere

O viziune bine definită reprezintă un instrument eficace de conducere a unei organizații și de motivare a angajaților săi. Ea reprezintă punctul de plecare și de asemenea steaua călăuzitoare pentru activitatea de management. Reprezintă forța conducătoare pentru acțiunile și deciziile noastre și un factor esențial pentru dezvoltarea organizației. Acestea sunt motivele pentru care nicio persoană nu ar trebui să înceapă să conducă fară ca mai întâi să definească și să comunice o viziune clară, puternică și inspirațională.

Componentele unei declarații de viziune

Jim Collins și Jerry Porras arată în cartea lor “Built to Last” că o viziune bine concepută include două componente: Ideologia Centrală și Imaginea despre Viitor. Idelologia Centrală este definită la rândul ei de Valorile de Bază și Scopul Principal, iar Imaginea despre Viitor este definită de un Obiectiv pe Termen Lung și o Descriere Vibrantă a modului în care va arata viitorul în momentul în care obiectivul și viziunea companiei vor fi realizate. Abordăm toate aceste ingrediente în cadrul programului. Obiectivul este de a te ajuta să dezvolți dimensiunile esențiale ale viziunii companiei tale și în final o declarație ambițioasă și inspirațională.