Dimensiunea Umană a Managementului / Human Side of Management

Jim Collins afirmă în “Good to Great” că “Cei ce construiesc companii mărețe înțeleg că dificultatea supremă pentru orice astfel de companie nu este dată de piețe, sau tehnologii, sau competiție, sau produse. Este acel lucru mai presus de toate acestea: capacitatea de a atrage și de a reține un număr suficient de oameni potriviți”.

Omul potrivit la locul potrivit

“Vechea zicală conform căreia oamenii reprezintă capitalul cel mai de preț al unei companii este greșită. Oamenii nu sunt cel mai prețios capital al tău. Oamenii potriviți sunt” spune Jim Collins. Întrebarea este cum putem să-i transformăm pe oamenii noștri în oameni potriviți?

Dimensiunea umană a rolului managerial

Dacă managerii sunt de acord și cred în afirmațiile de mai sus atunci acest program îi poate ajuta să transforme rolul lor managerial într-unul care să ia în considerare dimensiunea umană a muncii lor. Acest program nu este despre sisteme, practici și instrumente de management al resurselor umane. Mai degrabă este despre factorii umani, interacțiunea și relațiile de la locul de muncă și modul în care toate acestea pot contribui la succesul managerilor, al echipelor lor și al organizațiilor din care fac parte.

Furnizarea de rezultate prin intermediul oamenilor

Programul abordează cele mai importante activități de management al resurselor umane în care sunt implicați participanții și repezintă o conversație deschisă și onestă despre aspectele delicate ce devin din ce în ce mai mult aspectele dificile din munca managerului și anume: lucrul cu oamenii și furnizarea de rezultate prin intermediul lor.